bende kardeşimle bu akşam saat 11'de konuştum neyazık ki tezkereci olmasına ragmen göreve göndermişler beş günlügüne ama bundan sonra daha gitmeyecek abi tezkere hazırlıgına başladım diyor hatta giyecegi elbiseyide hazırlamış bile tişörtünü evden getirtdiriyor kardeşim okadar hazır biran önce sivilleri giyip dışarı çıkmaya
neyazıkki dogum gününü görevde kutlamış biraz soguk ama güzeldi diyor hediyeside kumanyalık köfte olmuş oda kıyamamış yemeye sivil için hatıra niyetine saklamış dedim getir ben koksada burda beraber yeriz dogum gününü tekrar kutlarken habide buarada bide dogum günü şerefine top atışı yaptırmış
neyse kardeşimin şafagı 15 şunun şurasında eylülün 11'İne ne kaldı ki
neyazıkki dogum gününü görevde kutlamış biraz soguk ama güzeldi diyor hediyeside kumanyalık köfte olmuş oda kıyamamış yemeye sivil için hatıra niyetine saklamış dedim getir ben koksada burda beraber yeriz dogum gününü tekrar kutlarken habide buarada bide dogum günü şerefine top atışı yaptırmış
neyse kardeşimin şafagı 15 şunun şurasında eylülün 11'İne ne kaldı ki

:D:D
karnavalsuz kalmayesiz